ללא ספק, הדור הצעיר יותר צורך שירותים פיננסיים באופן שונה לחלוטין בהשוואה לדורות המבוגרים יותר. הם דיגיטליים יותר, צורכים מידע בערוצי המדיה החברתית והופכים מודעים יותר להזדמנויות בהשקעות.
ע"פ מחקר של הוול סטריט ז'ורנאל, כ- 30% מהדור הצעיר יעדיף מותג / גוף פיננסי על בסיס השירותים והחוויה הדיגיטלית שהוא מציע, מאשר לפנות ישירות לברוקר/לסוכן.
המדיה החברתית הופכת לכלי משמעותי עבורם בכל הנוגע לחיפוש מידע, התייעצות ובחירה של מוצרים פיננסיים. כדי לסבר את האוזן, ע"פ מחקר אחר ישנה עלייה של כ- 45% בהתעניינות ובמודעות של בני הדור הצעיר הזה בתחום ההשקעות בשנה האחרונה בלבד (בעיקר הודות לזמינות המידע ולשיתופיות שלו בערוצי המדיה החברתית).
שימו לב היטב לנקודה הבאה: כיוון שכיום כל שירות או מוצר זמין בלחיצת כפתור ו/או באמצעות "Swipe" מהיר ע"ג מסך הסמארטפון, אין זה מפתיע שהצרכן הצעיר הממוצע בודק את הסמארטפון שלו כ- 43 פעמים ביום בממוצע. המשמעות היא שהצרכן הצעיר הזה מצפה לעדכונים שוטפים, הוא הופך לזמין יותר ופתוח יותר להיכנס ל"הרפתקאות" צרכניות בתנאי שהצעת הערך ברורה, שקופה וידידותית. לכן בהשוואה לדור ההורים שלהם, בני דור המלינאלס נוטים להיכנס ולהתעדכן בביצועים של כספי ההשקעות שלהם בתדירות גבוהה באופן משמעותי.
ההשקעה בחברות פינטק המגישות מוצרים ושירותים פיננסיים בכלים ובערוצים הדיגיטליים הולכת וגדלה באופן משמעותי: ע"פ מחקר של "פורבס", יותר ממיליארד דולר הושקעו בחברות פינטק במהלך השנים האחרונות, עם עלייה חדה במספר הסטארטאפים שמכוונים ישירות אל הדור הצעיר עם הצעות ערך פיננסיות.
כיצד בני דור ה Milennials צורכים שירותים פיננסיים
בעידן בו מסך הסמארטפון מתחזק כמסך העיקרי שמלווה אותנו במשך היום והלילה, נשאלת השאלה כיצד בני דור ה-"מלניאלס" (אנשים שנולדו בין השנים 1980-2000) צורכים שירותים פיננסיים וכיצד הטכנולוגיה משפיעה על הציפייה הצרכנית שלהם? (רמז: כמה שיותר דיגיטלי, כמה שיותר חברתי ובעיקר באמצעות המובייל)