תפריט
feed iconה-FEED
favourites iconרשימת הקריאה שלי
התחברות
צרו קשר
favourites icon הרשמה לניוזלטר
feed iconה-FEED
favourites iconרשימת הקריאה שלי
close feed icon
feed iconה-FEED כל מה שקורה עכשיו באתר!

3 טיפים לחיסכון בהוצאות העסק

לעסק קטן עלויות ניהול רבות המחייבות אותו לחשוב על דרכים יצירתיות לחסוך, ולתכנן תכנית שנתית לתפעול נכון ויעיל. אז על מה חשוב להסתכל כשרוצים לחסוך בעלויות ניהול העסק? בסרטון זה הכנו לך 3 טיפים חשובים, בעזרתם תוכלו לחסוך בעלויות ניהול העסק

עסקים רבים משקיעים מאמץ בבניית התכנית העסקית, מחשבים תזרים מזומנים, הכנסות והוצאות עתידיות, אך לא הכל ניתן לחזות ולעיתים דווקא ההוצאות השוטפות כמו תשלומים לספקים וחשבונות המבנה, מפתיעות אותנו וגדולות ממה שצפינו. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר טיפים, בעזרתם תוכלו לחסוך בעלויות לניהול העסק שלכם.

טיפ מס' 1: בצעו רכישות והזמנות באופן מרוכז

עסקים קטנים בתחילת דרכם נוטים להתנהל בצורה מפוזרת בכל הקשור להוצאות חוזרות על מוצרים לעסק, כגון ציוד משרדי, מעטפות, דיו למדפסת, ורוכשים כמות נוספת מיד כשהציוד נגמר.

תופתעו לגלות כמה ניתן לחסוך מביצוע קניה מרוכזת בתאריך קבוע ובכמויות גדולות, שיספיקו לתקופה ארוכה יחסית (רבעון, חציון או שנה). בקניה מרוכזת תוכלו לקבל הנחה, לשלם על דלק פעם אחת, וכמובן לחסוך זמן והתרוצצויות מיותרות.

בנוסף, כדאי למצוא ספק ציוד קבוע ואמין שיוכל לספק לכם מחיר סיטונאי ויבצע משלוחים עד למקום העסק. כך תוכלו לחסוך זמן יקר בחיפוש אקראי בחנויות בעת הצורך.

טיפ מס' 2: חסכון בעלויות אנרגיה

הוצאה כבדה בעסק היא חשבון החשמל. לכן חשוב להיערך בהתאם כדי להקטין את החשבון ככל הניתן. אם אתם מתכוונים לרכוש מוצרי חשמל חדשים למשרד, החל מציוד מחשבים ועד למקררים, מזגנים ותאורה, כדאי לשים לב לתווית המציינת את הדירוג האנרגטי של המכשיר וצריכת החשמל שלו.

בנוסף, כדי לחסוך בצריכת חשמל מיותרת, חשוב לוודא כיבוי אורות ומזגנים בסוף יום העבודה. שימוש בתאורה חסכונית כמו נורות הלוגן והקפדה על טמפרטורה מתאימה. לפי המלצת משרד התשתיות, כל מעלת טמפרטורה יכולה להקפיץ את צריכת החשמל ב 6%.

תוכלו לבצע חסכון משמעותי נוסף גם בתחום הניירת. אם אתם מדפיסים המון וטובעים בניירת, כנראה שיש לכם המון מקום להתייעל. 

במקרים רבים, ניתן להעביר את רוב הניירת לארכיון דיגיטלי ע"י סריקת המסמכים. ארכיון כזה יחסוך לכם במקום אחסון פיזי ויקל על שמירה, חיפוש ושליפת המידע בהמשך. לגבי עסקאות חדשות, בדקו אפשרות לעבור ל"חתימה דיגיטלית" שתאפשר לכם לשמור מסמכים בפורמט דיגיטלי בלבד.

טיפ מס' 3: מו"מ תקופתי מול ספקים

קשה להאמין כמה כסף ניתן לחסוך בשנה, רק על ידי השוואת תנאי הרכישה של מוצרים ושירותים בין מתחרים שונים במשק, וניהול משא ומתן חכם על מנת לחסוך בהוצאות. תוכלו לעשות זאת גם מול גופים גדולים וגם מול הספקים הקבועים שלכם.

התחילו מלנהל קובץ אקסל בו תשוו מחירים בין המתחרים השונים המספקים לכם שירותים ומוצרים: ספקי חומרי הגלם, חברות תקשורת, חברות ליסינג, חברות הדלק, ספקי הובלות ושליחויות עם חברות פרסום ובעצם עם כולם.

בחרו לעבוד עם הספק האטרקטיבי ביותר, כל עוד איכות השירות כמובן לא נפגעת. במידה ויש צורך, נסו להתמקח ולקבל תנאים טובים יותר. הקפידו על ערנות לגבי מבצעים ודילים. התהליך עשוי לגזול קצת מהזמן שלכם, אך יכול להשתלם מאוד בטווח הארוך.

עשו לעצמכם תזכורת לקיים השוואה תקופתית של מחירי מוצרים ושירותים על מנת לבחון האם שינויים בתנאי התחרות בשוק משפיעים על המחירים ועל תנאי ההתקשרות שניתן להשיג. כדי להקל על התהליך, תוכלו להיעזר בשירותים אינטרנטיים המאפשרים השוואת מחירים בכל רגע נתון. למשל: 
באתר "הבוררת" תוכלו לקבל תנאי תשלום עדכניים לחבילות תקשורת: טלפון נייד אינטרנט וטלוויזיה.
באתר בנק ישראל תוכלו להשוות בין העמלות השונות בבנקים במגוון מסלולים. 

עד כאן להפעם, מקווים שנהניתם ולמדתם משהו חדש!

רוצים לקבל את הטיפים הטובים ביותר שלנו להתנהלות נכונה ויעילה בעסק?  הירשמו עכשיו לאתר 
וקבלו למייל שיטות נוספות שיעזרו לכם לעבוד בצורה יעילה, לחסוך בהוצאות ולהגדיל את העסק שלכם.

מאחלים לכם יום עבודה פורה !

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים!
related articles iconכתבות נוספות שתאהבו
comments icon
יש שאלות? תשאירו לנו תגובה או הצטרפו לדיון!
  • לפני 7 שנים

    תאורת הלוגן=תאורה חסכונית? הצחקתם

רוצים לקרוא עוד בנושאים אלו? הירשמו לאתר וקבלו מאמרים נוספים ישירות למייל.
אתם קוראים: 3 טיפים לחיסכון בהוצאות העסק
AIzaSyD5yByn8adz7SoeqOPuwLdcBD8g_mkP5ww
Website by:

© 2017 מיטב דש בע”מ
אין באמור כדי להוות ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ אישי המתחשב ומותאם לצרכי ונכסי כל אדם בידי יועץ השקעות מוסמך.